Bar- en keukendiensten en andere vrijwilligerstaken

Het inplannen van onder meer de bar- en keukendiensten zal met ingang van het nieuwe seizoen op een andere wijze gaan plaatsvinden. 

  • Actieve seniorleden zullen voortaan rechtstreeks en niet meer via hun aanvoerder of leider worden benaderd voor het vervullen van een taak. Ook gaan we niet meer uitgebreid de voorkeuren voor een bepaalde taak inventariseren. In eerste instantie gaan we er vanuit dat een ieder dat wil blijven doen wat hij in het afgelopen seizoen ook al deed. Ga je liever iets anders doen? Laat het weten!
  • Voor de ouders van onze jeugdleden gold altijd al dat zij rechtstreeks werden benaderd voor het vervullen van een taak. Dat blijft zo. Wel is het zo dat we weer álle ouders willen gaan betrekken bij het werk dat op de club gedaan moet worden.
  • Het blijft voor een ieder mogelijk om (op goede gronden) vrijstelling van het verrichten van vrijwilligerswerk te verkrijgen of de te verrichten taken voor € 50,00 af te kopen.
  • De vrijwilligerstaken zullen aan de hand van een geautomatiseerd planningssysteem worden ingedeeld. Het systeem maakt gebruik van e-mails die automatisch worden aangemaakt.
  • Irma Hollander heeft na een lange staat van dienst besloten de functie van coördinator van de bar- en keukendiensten neer te leggen. Zij zal in deze functie worden opgevolgd door Marjolein Korenhof, die tevens de coördinatie van de wedstrijdtafel voor haar rekening zal nemen. Bij het vertrek van Irma zal het bestuur nog bij een geschikte gelegenheid op gepaste wijze stilstaan. Voor nu alvast: bedankt Irma voor je inzet en goede zorgen! We wensen Marjolein veel succes in deze voor de vereniging belangrijke functie. 

We hopen ook voor het komende seizoen weer op ieders medewerking en inzet te mogen rekenen!